Tråd: Deprimert
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ganske langt nede og tenker på å ta en od. Etter jeg tok knips for 2 dager siden er jeg tenkt mye på å dø. Ser faktisk ikke poenget lengere. jeg føler meg helt alene. Snakker med psykolog så er jo ikke så mye mer man kan gjøre. Kan alltids innlegge meg selv men det vil jeg ikke. Jeg vil jo egentlig ikke dø, jeg er bare utrolig ulykkelig med meg selv. Hva bruker dere når shit begynner å gå dårlig? Det er ingenting som funker helt. Jeg tar mye knips pga dette men ødelegger meg neste dag. Benzo og heroin er jo flott men liker ikke å være helt sløv.
Vis hele sitatet...

Om du ønsker noen å prate med, så send meg en personlig melding, og jeg møter deg gjerne over en kaffe, en pils eller bare en gåtur i skogen 👌

Bare så du vet litt om meg:
Jeg er en mann på litt over 30, Har vært gjennom mye dritt selv (for å si det mildt..! Mye personlige tragedier, dødsfall av de nærmeste, rus og det meste annet), men lever nå som suksessfull i både jobben, livet og psyken generelt. Psykologer og psykriatere hjalp meg ingenting, da det ikke går an å utdanne seg for å forstå en følelse i mine øyne. Noen ting må oppleves for å kunne bli forstått..

Jeg gikk et år psykologi selv, kun for å lære å forstå meg selv. Jeg bruker fortsatt litt, men ikke mye.. slutta å røyke både sigaretter og weed, spiser sopp en gang i blant og drikker i helgene (hender jeg havner på en stripe cola eller en joint typ 2-3 ganger i året, men det er det), og jeg har aldri hatt det bedre..

Som sagt, om du ønsker en skulder å lene hode nedpå, eller bare en som klarer å sette seg inn i hva som skjer og kan være en støttestein med forståelse, ikke nøl med å ta kontakt.. Jeg holder til i Oslo-området (30 min unna, men kommer med bil om du trenger det).

Ettersom du poster her, så har du lyst på noe annet enn en kule i panna, eller så hadde det vært førstevalget ditt (og ja, jeg VET hva jeg snakker om her). ❤️

Du kommer deg over og forbi, selv om det suger til tider.. Av og til jævlig lange tider også, men det er sterkt av deg å faktisk strekke ut en hånd som du gjør.. Den letteste utveien er den svakeste, så igjen, send meg en melding 😉 Det er jo ikke noe å tape 💪

Sitat av Skinny Vis innlegg
Hvis opiatene hadde vært så ille hadde ikke LAR brukt de mot alkoholisme og blandingsmisbruk. Jeg har 14 år på opiater og kunne virkelig ikke hatt det bedre. Folk er forskjellig. Dessuten, dosering er alt når det kommer til opiater, hvis man drar den helt ut får man åpenbart problemer.
Vis hele sitatet...
Du er helt bak mål her kompis!
Du prater om LAR osv osv som at de er en type NAV, men glemmer å nevne at LAR oppsto som en nødløsning for de som allerede var i klemma for nettopp opiater!

Hadde du ikke skutt bort all medlideheten du en gang hadde, så hadde du anbefalt noe helt annet til TS.. Jeg forstår at du kan gjemme dek bak "bedre med opiater enn død", men nei, det er ikke sikkert du har rett der altså, og som en misbruker selv, så burde du forstå det..



Et siste ønske fra meg til TS:
Jeg regner med at du leser min forrige post, og velger den løsningen før denne, men om ikke, og om du skulle havne så dypt nede at ordene dine blir så skummelt nærme realiteten at det er det eneste du går og tenker på, gjør deg selv 1 tjeneste:

Tren deg opp en sixpack før du tar det store valget 👍

Høres kanskje dumt ut, men om det er den siste tingen du bestemmer deg for å fullføre før du gir opp alt, så har du mye bedre utgangspunkt til å faktisk komme ut av det du sliter med. Spis riktig, tren, kom deg ut i naturen.. Gi deg selv 6 harde mnd hvor du har litt disiplin, og gå all in for bare 1 simpel ting. En sixpack (bare en symbolsk ting).
Og ikke hør på alle som foreslår diverse dop her inne.. Sopp osv vil muligens hjelpe, men kan også få deg dypere ned i spiralen.. Set and setting.


Om du legger om livet ditt i 6 mnd, for så å ta valget, så skal jeg ikke stoppe deg, men du har tydeligvis et ønske om noe mer enn hva du har nå, så gi livet en sjanse til, men du må jobbe for det 👍 Kan garantere deg at det er verdt det! (Jeg har verken sixpack eller er supersterk, men poenget er det samme).

Om du har klart å lide med negative tanker i lang tid, så klarer du faen å lide for å gjøre en forandring også, og det KOMMER TIL å hjelpe på tankene og fremtidsplanene, jeg garanterer deg det ❤️
Sist endret av Kimmythequiz; 30. april 2023 kl. 01:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.