Tråd: Deprimert
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vanvittig deprimert selv om dagen. Har det helt forferdelig ensomt nå som jeg omtrent er rusfri.
Savner venner, savner kjæreste, savner en mening med dagene. Savner å være i bedre form. Er så jævla trist og alene hele tiden.
Skulle ønske det var noen jeg kunne fått en god og lang klem av bare for å kjenne på menneskelig kontakt igjen. Hadde jeg hatt en god venninne å tatt MDMA med så tror jeg at det kunne løsnet litt på denne ekstreme sorgen, men jeg har isolert meg selv helt vekk. Har visnet i over ett år nå

Er fælt at det har blitt sånn. Håper ikke dette varer evig for jeg er i ferd med å bli helt gal!
Vis hele sitatet...
Akkurat sånn er jeg også, når jeg er rusfri. Ensomheten er den verste. Derfor foretrekker jeg å ruse meg, da er alt tipp topp. Dog relativt små doser.
Vil i utgangspunktet aldri anbefale noen å ruse seg, det er best å ikke ta noe som helst, med mindre man ikke har det bra som nykter. Da ser jeg bare ikke poenget. Det store spørsmålet er jo om dette er forbigående, eller om det er kronisk. I mitt tilfelle er det kronisk. Takk gud for opium.