View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry, da leste jeg feil! Har du kommet det helt av alprazolam og er kun på diazepam, er du jo i praksis i mål. Jeg regner med at du mener 2,5 mg diazepam pr dag (en halv 5 mg), ikke 0,25 mg��
Det er jo antakeligvis bare etterdønninger etter mange år med masse benzo og en forventning om angst som hindrer deg feks i å trene. Kult at du digger å trene!
Lag deg nå en fet spilleliste til trening og blokk verdenen ute en times tid på gymmen, så vil jeg tro matlysten din kommer tilbake som bare faen. Husk at det er ikke farlig å trene uten å ha spist, bare høyere terskel for å komme seg dit og tøffere å komme igang med økta. Kroppen vår har et reservelager på karbohydrater på ca 300-600 gram. Det er mer enn nok til en vanlig økt med relativt høy intensitet.
Det er dette lageret disse ketose-freaksa prøver å bruke opp, for da går nemlig kroppen over til å danne energi fra fett. Men det blir er en annen diskusjon

Du som har vist så god viljestyrke, bruk den til å få til å trene igjen. Maten kommer til å smake fantastisk igjen, det er min spådom i alle fall��