View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har I flere år gått på oksycontin, (kun legeforskrevet) og har trappet ned rubdt 95% fra maks dosering. Jeg synes likevel det er tøft med den siste biten, og har tenkt mye på hvordan jeg kan gjøre veien enklere for meg selv, og kom da inn på tanken om hvordan jeg begynte på oksycontin.
Jeg har mye kroniske smerter etter å blitt istykkeroperert etter mange illeus, hull i tarm, brokk innvendig og utvendig, slitz, fjerning av galleblæren og annet. Jeg begynte først på paralgin forte før jeg gikk over til ketorax - ENORME mengder ketorax.(legene trodde jeg kom til å dø, og brydde seg ikke om mofinmengden. Jeg veide 32 kilo, og klarte ikke ta til meg næring etter at legene la noe inn i magen min som aldri burde vært der. Det tok lang tid før de fant feilen, noe som ødela tarmene mine og skapte massive infeksjoner som hindret all næring -tilogmed væske -med å passere)
I denne tiden gikk jeg fra paralgin over til ketorax, så fra ketorax til oksycontin og seponerte ketorax.
Etter dette har jeg tenkt - hvis jeg tar samme skritt tilbake -og gå fra oksycontin tilbake til paralgin forte, og seponerer oksycontinen, vil dette gjøre veien enklere? Vil abstinensene være mindre på avvenning av paralgin forte enn på okdycontin? For overgang fra oksy til paralgin er jeg rimelig sikker på at jeg får til bare jeg får noen uker på meg. Men er det til hjelp?
Lurer også på om man kan kjøre på paralgin etter tilvenning, for jeg har lappen nå, og vil nødig miste den. Nedtrapping fra paralgin til... ingenting vil nok ta en stund, for jeg er enda ikke ferdig med å opereres, så jeg må ha tid på å komme meg ut av dette helvete, men vil prøve å gjøre veien enklere.
Anyone?