View Single Post
Sitat av Dictum Factum Vis innlegg
… but g uess what... folk ville ha Trump …
Vis hele sitatet...
Uten at det argumentet er spesielt bra i seg selv (folk ville ha Hitler og), kan det være greit å merke seg at Clinton fikk flest stemmer, og at mens 25,6% stemmeberettigede stemte Clinton og 25,5% stemte Trump, var det 47% stemmeberettigede som valgte å ikke stemme.

Sitat av SkinnyPIMP Vis innlegg
Titusener av lekkede e-mailer fra Podesta, DNC og C.F viste oss at Hillary er direkte farlig og at det bare er penger som får hun opp på beina. Eller slengt sideveis inn i en van som jeg også har sett klipp av.

Men uansett hvor mange negative artikler og videoer jeg så av Trump så klarte jeg heller ikke å finne noe som var veldig ille. Stilt opp mot Wikileaks-avsløringene. Hillary-fans vil ikke engang diskutere innholdet i e-mailene for det har de visstnok lest i gjennom selv "og det er ikke så ille, ganske kjedelige emailer faktisk".
Vis hele sitatet...
Kan du linke til noen av de fryktelig ille e-postene? Helst de verste du har sett, som viser hvor fantastisk farlig hun er.

Sitat av SkinnyPIMP Vis innlegg
De aller fleste fans av H minner meg enten om en blanding hippier og hipstere som i tillegg er aggressive så tror jeg de bare er veldig lett hjernevasket av media.
Vis hele sitatet...
Du innrømmer å ikke kunne noe særlig om noen av kandidatene, men de som ønsker Clinton over Trump er nok hjernevasket av media? Det fremstår som en rimelig konklusjon for deg? Det er neppe mer saklige forhold som ligger til grunn?
Sist endret av Provo; 10. november 2016 kl. 19:38.