View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar alle sammen, det gjør meg glad at folk er engasjerte for jeg har ikke kjent et sånn engasjement i meg på lenge. Ble ganske sjokkert av alt. Hvorfor jeg som kommer på eget initiativ skal ha en sykepleier som insisterer på å overvåke pikken min og sier "så flink du er" når jeg tisser foran hun. Skulle jeg liksom dra frem en pose med falsk urin? Den nye turnuslegen som sier at har man cannabis i urinen er man rusa hvorpå jeg spør om jeg røyka i går så er jeg rusa i dag? Ja, sier hun usikkert og myser på skjermen. Og tap av førerkort selv om jeg tisser og leverer rent hver uke. Og ingen hjelp med det jeg kom for.

Mulig distriktene jeg nå bor i er noe på etterskudd men dette er jo 1920 nivå.

For å presisere så søkte jeg DPS og psykolog for å få hjelp med tankene mine da det først og fremst var depresjon jeg slet med, i hvert fall en periode. Nevnte ikke rus i det hele tatt, og det er derfor jeg dro det opp denne gangen, for å få mer tyngde i saken min. Jeg ble ringt ambulansen på en gang for faen, og jeg gjemte meg for ikke å bli fratatt førerkortet. Det kan virke rart men da hadde jeg ikke råd til å miste det. Jeg kan bare synse om årsak og konsekvens fra mitt eget perspektiv og legen kan bare straffe fikk jeg erfare. Hadde vært kjekt med en psykolog før det gikk så langt.

Hele dette systemet ender jo kun opp med å få folk til å AVSTÅ fra å søke hjelp. Hva gagner det samfunn eller individ? Kan legge til at jeg også hadde et spørsmål om hjertet om det ville tåle triatlon jeg skal delta i med tanke på mitt til tider omfattende kokainmisbruk. Kunne ikke svare på dette og fikk ingen sjekk. Kjenner det begynner å koke igjen av hele dette noldusopplegget. Har nå booket privatlege istedenfor bare for å få noe ro i sjelen før konkurransedato.
Vis hele sitatet...
kjenner meg selv veldig godt i denne situasjonen, har du rust på deg er du satt i søppeldunken. bytt lege om du kan, og bytt psykoloog om du kan, eller gp privat, eller pasientvermombudet........ lykke til, kjemp videre....
Sist endret av høystakken; 4. oktober 2023 kl. 01:19.