View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge? Jeg opplevde det samme på 30, men da jeg gikk til 50, ble ting bedre. Nå har jeg imidlertid 50 på morgenen, 30 som boost på ettermiddagen. Fremdeles i opptrapping.

Jeg vet dessverre ikke noe om det å dele opp, men siden det står at man kan åpne kapselen og tømme det over matvarer, så tenker jeg at det må gå an å dele opp. Prøv å knuse det i midten og bland pulveret godt sammen. Aner ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt 30 mg hver dag i 21 dager. Helt ærlig så hadde jeg så mye angst i starten at jeg ikke klarte å gå ut døren. Orka liksom ikke tanken på å møte på kjent-folk i den tilstanden. Følte meg som et nervevrak. Prøver å være lutt introspektiv å si til meg selv at jeg ser ikke ut sånn som jeg føler meg, men det er litt vanskelig med tåkesyn og press i huet som kommer i ny og ned. Er helt frisk liksom, tror bare det angsten som roter det til. Blir fortsatt helt sinnsykt svimmel når jeg reiser meg opp, og det kjører i gang sykdoms-angst og full pakke. Veit jo at det ikke er farlig, men blir super sensitiv for alt. Kanskje jeg skal øke til 50 mg å se om det blir bedre, men er redd for å bli enda mere svimmel/hjertebank osv. har ikke trent på 3 uker, veit ikke engang om jeg tørr å trene på deks. Håper kroppen min blir vandt til det her. Kjipt og ikke få trent når jeg vanligvis trener hver dag.