View Single Post
heisann. jeg tenkte det samme for noen år siden hehe. har nå røyka i snart 20 år, startet når jeg var 13. jeg røyker enda, men ikke mer enn et par ganger i uka på kvelden. edit: jeg pleide å røyke flere mekk hver dag fram til sommern ifjor.

jeg begynte nylig på voksenopplæring i kommunen for å ta studiekompetanse og jeg merket veldig fort at stoffet vi går gjennom der sitter veldig bra i hodet etter endt skoledag og jeg føler jeg har lært veldig mye siden høsten ifjor. nå er jeg faktisk interessert i fagene og, istedet for å ligge stein og sove på pulten så det hjelper nok noe også på innlæringa.

jeg ville ikke vært redd for at du har tatt tatt kognitiv skade av røykinga men jeg er ingen lege eller forsker. det er bare hva jeg velger å tro, etter mine erfaringer.

det folk sier ang spisevaner, god søvn og trening er absolutt riktig. de dagene jeg kuttet tung røyking så hjalp det veldig å gå på jobb, for jeg får en del mosjon i den jobben. da kjenner jeg meg som en ny mann når jeg kommer hjem, selv om jeg gikk på jobb med svie i øynene og generelt dårlig feeling i kroppen(slik som alltid skjer meg i et par dager etter endt tung røyking)
Sist endret av Dobbeltlivet; 15. mars 2018 kl. 04:21. Grunn: mer info