View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg går på antidepressiva fast, og har gjort det i noen år. I slutten av januar la jeg inn en forespørsel på en resept da jeg begynte å nærme meg slutten på pakken. Det pleier å bli sendt på dagen, maks dagen etterpå, og den blir alltid sendt. Rett før helgen så jeg at jeg kun hadde noen få piller igjen på brettet, (trodde jeg hadde enda et brett igjen i tillegg, men det hadde jeg visst ikke) Gikk til apoteket, men resepten hadde aldri blitt sendt. Ringte legen, og ny skulle sendes. Den kom aldri. Ringte igjen mandag morgen, og beskjeden ble lagt til legen. Den siste tabletten ble tatt på søndag. Den kom aldri verken den dagen, eller dagen etterpå. Ringte dem i går morges(onsdag) og sa det hastet veldig, og beskjeden skulle igjen bli gitt til legen. Ingenting skjedde.

Ringte igjen i dag, forklarte at det hastet, at abstinensene hadde begynt for fullt, og hun beklaget så mye for at resepten ikke var kommet. Hun sa hun skulle gi beskjed til legen, og at "har gitt beskjed til legen og sender sms til deg iløpet av dagen når resepten blir sendt. Du får tilbakemelding fra meg eller legen idag"

Hørte aldri noe fra dem, og resepten er ikke kommet. Er så redd den ikke kommer før helgen, jeg er i skikkelige abstinenser og blir dårligere. Skjelver ekstremt mye, er svimmel, og har sterke brainzaps. Angsten er også skyhøy, og jeg er rett og slett redd. Hva gjør jeg?

k26