View Single Post
Sitat av iColdman Vis innlegg
Tror ikke jobb noen gang vil bli ett problem med den tattoveringen mm de spør om han har tattoveringer. Kan enkelt dekke den til med litt sminke før jobbintervju. Det er verre med store sleeves over armen, men heldighvis blir det bare mer og mer akseptert med tatoveringer da
Vis hele sitatet...
sleeves er ikke noe problem, de er enkle å skjule med.. klær.

generelt er det jo slik at man ikke skal få tattis på hendene, halsen og hodet, resten kan man skjule.

men hallo, jeg mente ikke at han ikke skal få den, det er bare en heads up da jeg ikke vet hvem personen er. synes selv det er en veldig fin tatovering, man skal bare være klar over at noen vil dømme deg (som på alt annet).

Sitat av TheEngineer Vis innlegg
Ja det er min første tatovering det er snakk om! Detaljene er for meg veldig viktig at blir rett på akkurat denne, de andre tatoveringene jeg vil ha er jeg mer åpen om. Vil ikke tatovere meg noe mer i dette tidspunktet i livet bortsett fra eventuelt denne sykkelen.

Jeg er sjømann så tatoveringer er helt innafor. De fleste ombord har faktisk noe tatovert på kroppen, en 60år gammel matros har flere pin-up havfruer, skip og den klasiske hjertet/ankeret/Mom tatoveringen på skulderen.
Kunne gjerne tenkt meg en sleeve i maritim stil blandet med noe i oldschool stil senere.
Vis hele sitatet...
kult! ikke at jeg mener at detaljene ikke er viktige, de er superviktige, men husk å la tatovøren få lov til å komme med små forslag til endringer da de faktisk er eksperter i hvordan motivet vil passe på kroppsdelen og se best mulig ut

og ja, tatoveringer generelt er ikke et problem, det var mer det med at du skal være obs på at om du har den på hånda, så skal du vende deg til å se den og vise den nesten hele tida. bare et obs, ikke noe moralpreken.

det er sinnsykt mye flott i tatoveringskunsten med maritimt, så hvis du er interessert i det så er det ikke vanskelig å få noe skikkelig flott!
Sist endret av Eolin; 4. desember 2014 kl. 11:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.