View Single Post
Har nesten følt det samme! 1 gang jeg skulle prøve, alle vennene mine hadde "Poppa" rundt 200mg hver. jeg var ikke redd men litt nervøs for hva som skulle skje dersom jeg skulle ta dette etter et par øl så tok jeg meg en "Linje" på rundt 120mg, og ca 40 min seinere var jeg i himmelen hehe. det som er så fint med mdma er at du er "klar" i hode men også helt vekke på samme tid! jeg ble skikkelig svett i nevene og måtte bare ta på ting. alt føltes som om det var fra himmelen. alt var mykt og deilig. tok meg en linje til på 120mg til og ble enda fetere. var rusa ganske lenge.... i slutten ville jeg bare sove mens alle kompisene mine hadde tatt amfetamin. jeg tok da ikke dette fordi jeg var "redd"og sa dette til kompisene mine og de respekterte dette! fikk ikke sove i begynnelsen men fikk en god natt søvn. dagen etter var jeg helt fin. ingen merkbare bivirkninger utenom sliten og trøtt.... fikk ikke sår i munnen som du fikk, høres ikke godt ut. for kompisene mine hadde sagt til meg at jeg skulle spise masse tyggis!

alt i alt var dette en bra kveld..... men ikke noe jeg kommer til og ta hver helg for og si det sånn hehe