View Single Post
Sitat av syko16 Vis innlegg
Og etter det så har jeg vel hatt 4 razziaer der de ikke har funnet noe som helst og de fortsetter å dukke opp og stoppe meg i bilen hvor enn jeg er, og jeg er ikke akkurat noen storkriminell for å si det slik;o Blir rett og slett irritert/forbanna når jeg opplever slike ting.
Vis hele sitatet...
Ikke fortell meg at dette er noe de gjør helt tilfeldig. Har du kanskje en liten politihistorie å komme med i tillegg til dette utsagnet? Politiet kommer DEFINITIVT ikke hjem i huset ditt fordi de kjeder seg, ei heller stopper de deg uten *grunn.* De ferreste betjenter driver å lager bråk og stopper folk fordi de ikke har bedre å gjøre. Det finnes selvsagt unntak, men etter hva jeg oppfatter så er folks inntryk av politet som oftest helt feil. Politiet er helt vanlige mennesker, og de de gjør selvsagt mange feil de også - akkurat som deg. Opptre helt normalt og høflig ovenfor dem, så er det ikke noe stress. Klikker du mongis om du blir spurt hva du gjør ute på byen kl 5 om morgenen av politiet en gang er det selvsagt en annen side av saken....

Sitat av syko16 Vis innlegg
Og det hun ene politidama presterte å si var rett og slett;"Jeg er veldig glad for at hasj i seg selv er ulovlig, for da får vi så mye mer å gjøre". Som om det ikke finnes bedre ting å bruke ressurser på? Hun innrømte til og med selv at hun røyker sigaretter og drakk et glass vin til maten nesten hver dag uten å kunne skjønne hvordan det kan sammenlignes med å ta en joint i ny og ne.
Vis hele sitatet...
De fleste politifolk er trangsynte når det gjelder slikt. Det gjelder å bare spille med og vise at du skjønner hvor "superdum" du har vært og slikt. Skal du slåss for legalisering så er IKKE en razzia stedet å gjøre det på.
Sist endret av Exmagician; 3. juni 2009 kl. 10:39.