View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av nso Vis innlegg
To ganger på snart 15 år, men close enough. En tyveri- og en hacking-sak. Det har altså aldri blitt utlevert brukerdata herfra i en narkosak.
Vis hele sitatet...
Det ser ut som m0b har en god forklaring på hvorfor

Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Det som jeg vil anta er den virkelige greia er at politiet kan vel fint prate med deg om hva som helst, og de trenger vel heller ikke snakke sant for å lure deg til å prate. Det er ofte veldig enkelt å koble personer til brukere på forumet på grunnlag av ting som nick og hva man skriver om, tidspunkt, sted og så videre.

Med det i tankene så er det ikke så veldig rart at det er få forespørsler til oss om utlevering av ip-adresse eller annet som kan brukes for å identifisere brukere. Politiet leste trolig reaksjonen din som en åpen bok, og har nå helt sikkert fått en bekreftelse på hvem du er ved å ha lest igjennom rusmiddelforumet.
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok godt når man i tilleg ser på dette:
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg har hatt en lang pause, men mottok kulemølle i posten på fredag, så nå skal jeg begynne litt igjen.

Jeg var jo en av de som ble ringt av PST, men jeg fortalte sannheten og det ble ikke refs i det hele tatt.
Tror at alle idiotene som syntes det var gøy å lage HE har ødelagt mye for de andre som legger mye arbeid i "ufarlig" nyttårsmoro.
Vis hele sitatet...
Han fra PST som jeg var på møte med var jo bare trivelig å snakke med, fortalte han om det jeg drev med (lagde fyrverkeri) og det eneste han sa, var at jeg BURDE slutte med det, siden det er ulovlig, men at han ikke kunne stoppe meg

For min del er det økonomien som har satt en stopper på meg de siste årene. Måtte prioritere litt annereldes mens jeg gikk på vgs. Nå som jeg er lærling, med inntekt, kanskje jeg starter opp litt igjen.

Har enda ikke fått laget de shellsa jeg drømte om
Vis hele sitatet...
Man bør nok tenke seg om både en og to ganger før man deler lovbrudd på et åpent forum.