View Single Post
Grunnene for å ruse meg er veldig forskjellige og varierer åpenbart fra stoff til stoff.

Cannabis: Blir fort en dagligdags ting dersom jeg ikke ''har noen grunn til å ikke gjøre det hver dag''. Bruken eskalerer alltid fort og jeg ender stort sett opp med ett daglig forbruk som strekker seg over 4-12mnd før jeg tar noen uker pause for å gjøre det samme om igjen. Grunnen til at jeg ruset meg på cannabis er stort sett at jeg kjeder meg. Hvorfor sitte å glane på en film edru når du kan gjøre det i cannabis rus?
Pr.dags dato har jeg en grunn til å ikke gjøre det hver dag og bruker det 1-2 ganger i måneden. Stort sett i sosiale sammenkomster, men også alene.

Amfetamin/Cola/Ecstacy: Brukes bare i festlige anledninger kombinert med alkohol ca 10 ganger i året, noe jeg absolutt ikke ser på som ett problem. Det brukes stort sett for å få en livligere kveld. Jeg holder ut lenger, er artigere å ha med å gjøre samtidig som jeg koser meg mer. Uten unntak.
Jeg prøver dog å begrense meg og bruker det bevist så ''sjeldent''. Det blir fort en vane sak og det blir ikke det samme å gå på by'n uten.

LSD/MDMA: Brukes ca 4 ganger i året. Mine absolutte favoritter som jeg bare elsker! Jeg bruker det utelukkende for å utforske meg selv og min egen bevissthet sammen med gode venner. Mine beste minner stammer utelukkende fra tripper på LSD og jeg føler absolutt at det utfordrer og forbedrer meg som menneske. Klisje? Ja, men det er fortsatt helt sant.
Jeg elsker det.
Sist endret av random12345677; 18. oktober 2016 kl. 19:39.