View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Ghettoclown Vis innlegg
At det tar for seg de industrielle bruksområdene var for å illustrere at det ikke kommer kun fra forbrenning slik du først sa.
Vis hele sitatet...
Eg har aldri påstått det kjem kun frå forbrenning. Eg har sagt at det vert danna i forbrenninga av mange organiske materialer, og ikkje er ein eigenskap ved tobakk. Det du gjer her er å konstruere ein stråmann, og angripe den.
Sitat av Ghettoclown Vis innlegg
At du først nå sier at det også er et kjemikalie gjør deg faktisk ikke så veldig mye bedre.
Vis hele sitatet...
Vatn er eit kjemikalie. Oksygen er eit kjemikalie. Sjølvsagt er benzen eit kjemikalie! Eg har aldri påstått at det ikkje er det, og ein slik påstand ville vore latterleg. Igjen: stråmann!
Sitat av Ghettoclown Vis innlegg
Nei, jeg kan ikke kjemi.
Jeg har heller aldri påstått noe som helst sted at jeg kan kjemi.
Min påstand var at jo faktisk også at mesteparten av de stoffene var ikke eksisterende. Mesteparten ikke alle.
Vis hele sitatet...
Nei, påstanden din var alle.

Forøvrig er det litt dumt å forsøke å fortsette diskusjonen om kjemi når du altså ikkje kan kjemi. Eg kan ikkje mykje kjemi, men har jo karra meg gjennom eit par studiepoeng i faget...

Forøvrig står du jo fritt til å påpeike hersketeknikker frå meg, og ikkje bare påstå at eg bruker det.
Sist endret av vidarlo; 16. oktober 2018 kl. 22:22.