View Single Post
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
891
Takk for alle svar!

Sitat av redpen39 Vis innlegg
Når det gjelder ditt tilfelle kommer ann på hvordan du planlegger å innta. Både edibles og vaping burde gå greit, så lange du inntar det kort tid før du stiller deg i sikkerhetskontrollen og bruker øyedråper. Du vil sannsynligvis ikke kjenne en sterk effekt før du er igjennom sikkerhetskontrollen; om du går rolig til gaten og ellers oppfører deg som folk går det nok helt fint Om det er snakk om røykings (joints o.l.) blir mulighetene begrenset. For å både virke edru på flyplassen og være høy på flyet, burde du røyke ganske kort tid før du går inn på Gardermoen og tar deg noen øyedråper. Du kan håpe på å finne en fredelig plass i hjørnet av flytogstasjonen, parkeringsplassen, eller et annet stille område rimelig nærme inngangen, men det finnes jo ingen garanti for at dette blir mulig, avhengig av hvor mange folk som er der. Mitt personlige råd, avhengig av hvor stor tidsklemme du er i nå og mellom flyadgang, er å bake en liten batch. Ha 5 - 10 kjeks i fryseren, kun for anledninger som dette.
Vis hele sitatet...
edibles er jeg ikke god på, skal kjøre med andre dit i ca. 1 time, kan være en god ide å røyke før kjøreturen og "fylle på" med en sjokomelk med litt smeltet hasj og bremykt i om det trengs før sikkerhetskontrollen. hadde jeg reist alene/ med venner kunne jeg lett ha sneket i meg litt røyk på gardemoen, men jeg kommer til å reise med personer som ikke burde vite at jeg er høy (usikker på reaksjon), så er best å ta det før/underveis kjøreturen.

Sitat av iamaddict Vis innlegg
Men høres ut som du har litt noia. Får du noia når du paffer er det kanskje ikke så lurt?? *æ IDK.
Vis hele sitatet...
har en del erfaring med røykings i offentligheten, blir som regel ikke veldig paranoid, bare litt nervøse blikk o.l. Grunnen er nok det at det er en flyplass med sikkerhetsvakter, politi, og hunder. lurer ikke på om det er smartere å røyke 1-2 timer før, så jeg vet "rus-nivået" før jeg går inn på flyplassen, så jeg ikke plutselig blir superhøy under sikkerhetskontrollen.

ett spørsmål til; er lov å ha med øyedråper inn så lenge det er under 100ml ikke sant?
Sist endret av Mekkern; 31. januar 2019 kl. 15:57.