View Single Post
Sitat av Kloakk Vis innlegg
høhø, snakk om øyet som ser.... Jeg har bodd på grim, tinnheia, og hellemyr. Bor nå på Birkeland og er vel like langt til kr.sand som grimstad. Vært ofte i arendal og har familie i lillesand.

Først, kr.sand, som by, er bare støgg som faen, rutenett uten "sjel" skitten, bråkete og alle bygningene er stein, kald og kjedelig. Med mindre man virkelig ønsker "bylivet" så er den en stor søppelfylling med lite å by på. Arendal er, kanskje litt bygd, men mye finere enn kr.sand noen sinne har vært, men liten, som du sier.

Lillesand, OMG, slapp, det tror jeg må være den kjipeste plassen jeg har oppholdt meg, ikke bare florerer det av middelklassen som tror de er overklassen, men det er døllt og kaldt med mindre du er vokst opp der og de deler løgnen om at de er mer enn de faktisk er, men folkene har reker og majones som hjernelake..Grøss og gru.

Og joda, arendal er kanskje ikke kjempespennende, men det er både penere, mer svaberg og hyggeligere mennesker enn i kr.sand hvor alle holder seg til seg og sine. Valla min fetter er døllt.

Alt i alt, sørlandet er lamt, de fleste elsker jesus eller seg selv, med mindre man har en jævla god grunn til å være her, så ville jeg anbefalt å finne en bedre plass å være ass
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å diskutere smak, men du bør vende blikket oppover noen ganger for at alle bygninger er kalde, kjedelige og uten sjel er så langt fra sannheten som det går å komme.

Her er et lite utvalg fra kvadraturen:


SPOILER ALERT! Vis spoiler







































At Arendal har flere svaberg var en merkelig påstand, du kan bokstavelig talt stå i kvadraturen og kaste stein over til Odderøya som er full av svaberg. Du kan også ta båter fra kvadraturen ut til alle de store øyene.
Men alt du skriver om er dølt, lamt, teit og vil-ikke så det handler vel mer om hvilket perspektiv man har på ting.

Og jesus greiene er noe som skjer inne på bygdene, du treffer få ekstremt kristne i byene selv om de finnes her også.

Om jeg skal trekke frem én negativ ting om Kristiansand så må det være alle de forbanna turistene som er her nå
Sist endret av random105675; 15. juli 2021 kl. 09:26.