View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Ja, det er jo akkurat det som er poenget mitt. De vil navnsette stoffet etter noe som vil nærmest brenne seg fast i hjernebarken til folkemassene som svimerker på ei ku. "Badesalt sprer frykt!!" er vel ikke noe som går i glemmeboka med det første. Særlig ikke etter epidemien av zombievanvidd. Relativt mange har ingen kunnskap om dette og ergo er det akkurat det her som blir resultatet.
Vis hele sitatet...
Jeg har personlig ingen interresse av destruktiv narkotika (les: stimulanter). Av mennesker som jeg har kjent som har begynt med stimulanter - de vanlige og RC - er samtlige blitt et dårligere menneske etter noe vedvarende bruk. Enkelte har fått dårligere helse. Mulig jeg er bias. Men jeg ser ærlig talt ikke noe galt i at media framstiller disse nye stimulantene som farlig leketøy. Det er dem jo. På linje med de mere kjente stimulantene. Det samme gjelder såkalt syntetisk hasj. Der finnes det allerede en haug med rapporter her på forumet om folk som har negative erfaringer og kjipe bivirkninger. Personlig ser jeg ingenting galt i å advare klart og tydelig mot selveksperimentering med slike substanser.
Sist endret av Bearass; 9. juli 2012 kl. 17:43.