View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Ja. Man har altså:
- Mueller-etterforskningen som ble innlysende og gjentatt sabotert og som konkluderte eksplisitt med "vi kan ikke frikjenne Trump", som de deretter øyeblikkelig prøvde å vrenge til "110% frikjent".
- Riksrettsaken som ble slått ned av det republikanskkontrollerte senatet uten å ta stilling til noe som helst - fordi de tilfeldigvis var i Trump-leiren, og derfor ikke brydde seg om han (som han tidligere har sagt direkte) så skulle ha plaffet ned en tilfeldig forbipasserende på åpen gate. Her er et lite sammendrag av hvordan dét gikk for seg.

Absolutt ingenting av dette sier noe som helst om hvor mye hold det objektivt sett er i anklagene.



Har du kilder på, for det første, at han er "på randen til" senil, hva nå enn det måtte bety? Hvis det "er hold i det" burde det tross alt være lett å hoste opp. Og for det andre, at han er "verre" enn Trump? (Jeg regner med det er grunnen til at du ser det som relevant overhodet.)

Vi snakker tross alt om en fyr som sliter med å konstruere en sammenhengende setning?
Dette er et direkte, ordrett sitat fra den fyren du ser ut til å mene er den mindre senile av de to. Virker det som en fyr som har mental kontroll?



Finurlig ekstrapolering av "kroppsspråk". Jeg ser en (forståelig) oppgitt fyr som prøver å ta en "debatt" seriøst, i møte med en som nekter å debattere og en moderator som gjør veldig lite for å... vel, moderere.



Hvis du anser å ikke klare å overholde grunnleggende debattregler som å "vinne", fremstår det kanskje sånn.



Man pleier ikke å stemme inn visepresidenter direkte, uavhengig av parti, så det er underholdende at du skal ha det til å være et argument mot demokratene. Oppslutningen hennes som presidentkandidat i direkte konkurranse med flere andre mer profilerte og etablerte kandidater er drivende irrelevant.



Et valg som slår ut forskjellig fra sittende regjering er som regel en form for maktovertakelse, ja. Det er ganske naturlig og i det store og hele selve poenget med et demokrati.



Poenget er vel generelt at mange sliter med å se noen som helst måte som Trump er bedre enn Biden på, for ikke å nevne helheten. Det har ikke kommet klart frem i tråden til tross for at det har blitt etterspurt mange, mange ganger.
Vis hele sitatet...
Da ser det ut til at de "etablerte" freakerne har mobilisert til angrep. Så da har jeg tørket støvet av tastaturet.

Du kan sende så mange linker du vil de endrer fortsatt ikke resultatet av etterforskningen og riksrettssaken, som jeg har referert til.

Har jeg kilder på at Biden ER senil? Nei, men det visste du godt svaret på. Video materialet som tilsier noe annet derimot, det florerer på nett. På randen til senil "hva enn det måtte bety". Vanskelig å forstå? Et utsagn som tyder på at Biden er i en nedover pekende mental tilstand. Basert på video intervju, debatt og utsagn. Har ikke vi fulgt med på samme valgkamp?

Du sier at du ser en forståelig oppgitt fyr, og det er jeg helt enig i. Det er naturlig å bli oppgitt når man ikke klarer å få ut de ordene som hjernen tenker, eller at man ikke er så rask i hode som man en gang var. Er det umulig å få en skrikende baby til å tie? Nei, det er heller ikke umulig å få Trump til å tie under debatten, men det var Fox sitt ansvar.

Jeg sier jo ikke at Trump er en redelig mann som alltid snakker og gjør alt etter boken, men du mistolker ordene mine. Det høres ut som at du egentlig har et problem med det politiske systemet i USA, ikke at Trump brøt debattreglene, han bryter reglene vel vitende om at hvis han gjør det og klarer å forstyrre Biden til det punktet at han resignerer og rister på hodet i fortvilelse, da har Trump vunnet debatten. Ikke fordi han fikk frem poengene sine, men det er jo ikke slik man vinner debatt i USA. Det er mye som står på spill under et president valg i USA, og det er ikke bare Trump som spiller skittent. Demokratene har spilt skittent helt siden han ble valgt, igjen må jeg referere til Russiagate og riksrettssaken...

Det er drivende irrelevant at Harris var så lite likt av sine egne velgere at demokratene valgte henne som VP kandidat.

Hvem er disse menneskene du referer til? freaks i tråden? eller velgere i USA, for der er det mange som ser fordelen med Trump, og hvis ikke så velger de Biden i november.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Da ser det ut til at de "etablerte" freakerne har mobilisert til angrep. Så da har jeg tørket støvet av tastaturet.

Du kan sende så mange linker du vil de endrer fortsatt ikke resultatet av etterforskningen og riksrettssaken, som jeg har referert til.

Har jeg kilder på at Biden ER senil? Nei, men det visste du godt svaret på. Video materialet som tilsier noe annet derimot, det florerer på nett. På randen til senil "hva enn det måtte bety". Vanskelig å forstå? Et utsagn som tyder på at Biden er i en nedover pekende mental tilstand. Basert på video intervju, debatt og utsagn. Har ikke vi fulgt med på samme valgkamp?

Du sier at du ser en forståelig oppgitt fyr, og det er jeg helt enig i. Det er naturlig å bli oppgitt når man ikke klarer å få ut de ordene som hjernen tenker, eller at man ikke er så rask i hode som man en gang var. Er det umulig å få en skrikende baby til å tie? Nei, det er heller ikke umulig å få Trump til å tie under debatten, men det var Fox sitt ansvar.

Jeg sier jo ikke at Trump er en redelig mann som alltid snakker og gjør alt etter boken, men du mistolker ordene mine. Det høres ut som at du egentlig har et problem med det politiske systemet i USA, ikke at Trump brøt debattreglene, han bryter reglene vel vitende om at hvis han gjør det og klarer å forstyrre Biden til det punktet at han resignerer og rister på hodet i fortvilelse, da har Trump vunnet debatten. Ikke fordi han fikk frem poengene sine, men det er jo ikke slik man vinner debatt i USA. Det er mye som står på spill under et president valg i USA, og det er ikke bare Trump som spiller skittent. Demokratene har spilt skittent helt siden han ble valgt, igjen må jeg referere til Russiagate og riksrettssaken...

Det er drivende irrelevant at Harris var så lite likt av sine egne velgere at demokratene valgte henne som VP kandidat.

Hvem er disse menneskene du referer til? freaks i tråden? eller velgere i USA, for der er det mange som ser fordelen med Trump, og hvis ikke så velger de Biden i november.
Vis hele sitatet...
Kommer tilbake til Vidarlo og frosken etterhvert som jeg har tid. Sorry, fisken var det.
Sist endret av Tønno; 2. oktober 2020 kl. 18:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.