View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Du påstår at at Biden er senil. At du ikke har fått med deg essensen av riksrettsaken er i så måte talende, men uavhengig av sannhetsgehalten, så har det fint lite med Bidens mentale tilstand å gjøre.

Uh-huh. Mens Trump er rene ungdommen på skarve 74. Come on.

Hvilken verbal kamp? Trump er en støygenerator. Å overdøve motparten har ingenting med debatt å gjøre.

Tjah, hva med en tilfeldig uteligger fra Bronx? Meg? En sekk med poteter, kanskje? Jeg er åpen for de fleste alternativer.

"anklager flyr begge veier derfor trump"
Det er rett og slett fascinerende at du klarer å komme frem til den konklusjonen.Kan du ikke bare innrømme at du digger drama og vil se skiten brenne?
Vis hele sitatet...
Gikk ikke langtid før du ble useriøs. Russiagate og riksrettsaken omhandler angklager mot Presidenten. Du startet innlegget ditt med å omtale angklager mot Biden som grunnløse. I like måte var angklagene gjennom Russiagate og riksrettsaken som faktisk gikk gjennom lovverket, jo De var faktisk grunnløse. Dette har blitt bevist.

Uansett om du var misfornøyd med oppførselen (taktikken) til Trump under debatten, så er en debatt fortsatt en verbal kamp.

Man kan og man sier mangt og meget om Trump, men han viser ikke samme alderdomstegn som Biden. Men ja jeg er enig at 74 er i det eldste laget. Som sagt: "the lesser of two evils". Det er ikke noe reelt alternativ til de 2 parti kandidatene.

Morsomt å se for meg hvordan du angriper tastaturet i ren ANTIFA stil.