View Single Post
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Dere hater rett og slett Trump bare for å hate, ikke pga noe konkret. Ubetydelig økonomisk korrupsjon er liksom det verste dere klarer å finne frem, når beskyldningene deres er helt bak mål.

Per dags dato er det venstresiden som går mest mot det ekstreme. Du kan se på Sverige og Tyskland og spør deg selv om det er slik du vil ha det.
Vis hele sitatet...

Ja, ha - ja.

"Ubetydelig økonomisk korrupsjon" er det eneste?

Hva med den greia med de barna som ble voldtatt og de som døde i de leirene han fikk satt opp?

Eller da han løy om at koronakrisen ikke kom til å bli så ille, selv om han visste bedre?

Eller hans gjentatte forherligelse av samfunn som Putins Russland og Kim jong Uns vinnende personlighet (greit, han er litt søt - men han dreper mange)?

Men diktatur er kanskje ikke så ille i din bok, så lenge vi får gjort med de der musslimerne?

Jeg mener, si hva du vil om Gestapo, men de ordnet effektivt opp med problematiske minoriteter. Kan ikke si noe på det.

Hva er størst trussel mot samfunnet og meg, lurer du også implisitt på? Er det ghettoene i malmø - eller er det små Breiviker vil jeg spørre deg om?
Sist endret av Pruttnisse; 2. oktober 2020 kl. 15:22.