View Single Post
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Til informasjon

Vi driver ikke med sensur, at noen oppfatter det som sensur får nå så være, men det viser seg gang på gang at tråder sklir ut dersom vi bare lar det skure å gå, noe som også gjelder denne tråden.
Vi sletter i henhold til regelverket som er satt for forumet, samt tilleggsregler som mange underforum har, som f.eks underforumet denne tråden ligger i har, hverken mer eller mindre.
Grunner til at vi har slettet innlegg den siste tiden har blant annet vært avsporing, bumping, svar på slettede innlegg m.m.

Skulle det være noen som føler at de urettmessig har fått innlegg slettet, vær så snill å ikke søple til tråder med spørsmål eller klaging på sletting av innlegg, slike innleg blir slettet.
Det er mulig å sende PM til noen i crew dersom man føler at feil er blitt gjort

Jeg vil samtidig minne om et det faktisk ikke er mer enn 2 uker siden det var en ganske kraftig opprydning i denne tråden med etterfølgende forklaring som forklarer godt hvorfor vi sletter som vi gjør:
Vis hele sitatet...
Jeg setter som nevnt pris på oppryddingen du omtaler; og har intensjon om å skille ut urelaterte emner i egne tråder. Mener ikke å tråkke admins på tærne, ei heller å tøye deres tålmodighet.

Håper bare vi kan finne tilbake til foregående balanse som i det minste jeg selv opplevde å ha med «dere».

Så skal jeg gjøre mitt beste for å ikke tøye grensene mer enn hva min person forutsetter.

Skjønner at problemet i stor grad er mine tilsvar til negative innvendinger, som i tur fostrer videre respons i søppel-kategorien. Skal skjerpe meg, men håper som sagt at jeg gis spillerommet nødvendig for å gjøre det på en måte forenelig med mitt behov for å rydde litt på loftet... er flere år siden jeg hadde råd til psykologen min, så dette er alt jeg har..
Sist endret av Tøffetom; 24. november 2018 kl. 23:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.