View Single Post
Har vært på glatta 2 ganger for bråk i fylla, standard er at belte, innhold i lommer og sko må av før du blir innelåst i et rom bestående av ingenting annet en en tynn madrass kledd i et klamt gummistoff (som tjukkasen vi kjenner fra gymsalen på skolen) mine ganger har jeg vært vrien og ha med og gjøre og siste gangen tok de av meg buksa så jeg ble liggende og fryse i bokseren og tskjorta, hadde et brett masteron (AAS) i lomma som heldigvis ikke ble oppdaga men uansett, jeg måtte ikke signere noe hverken ved insettelse eller løslatelse, ble sluppet ut på morrakvisten begge gangene etter og ha liggi med fylleangst til tusen, nikotincraving og hangover, det aller verste med hele glatta er at man ikke aner hva klokka er, dette kan knekke mange og første gang tilta det for karen i nabocella og han begynte og gråte,cellene mine hadde ikke vindu og det og få snakke med vakta var det bare og drite i, pleier også og bli løs i magen når jeg drikker og måtte den ene gangen stå og spyle rassen over doskåla da jeg ikke fikk dasspapir (over doskåla er det en knapp man trykker på så kommer det ei vannstråle ut fra veggen som lander nedi doskåla) jeg vil egentlig heller være dau en og havne dit igjen.... sorry rotete innlegg men lange tekster er ikke min greie