View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Skepty Vis innlegg
Å si at staten drar ned de som trenger hjelp mens de går på NAV blir noe selvmotsigende, det ser du vell selv også? Generelt er det også sånn at politiet ser gjennom fingrene når det kommer til straff av de som de allerede vet sliter, det er for eksempel ikke slik at de følger etter de som er å henter sprøyter i Tollbugata selv om det er innlysende hva de skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Selvsagt finnes det snille polititjenestemenn, men det finnes også dem vi kaller for noen hestkuker. Det har faktisk hendt de har stått i nærheten av sprøyterommet og huket tak i folk som har gått inn/ut.

Du skulle bare visst hvor mye forfølgelse oss narkomane blir utsatt for. Jeg har aldri begått andre kriminelle handlinger bortsett fra bruk og bestillelse til eget bruk, og dette er politiet i min lille hjemkommune klar over. Likevel kommer dem uanmeldt, uten papirer, og tar seg til rette. Slipper jeg dem ikke inn, så bryter de seg inn. Bruker kanskje pepperspray uten man har brukt fysisk motstand eller kommet med trusler. Enten finner dem ingenting eller små mengder som bare kan straffes med små bøter.

En helg kom dem hjem til mora mi når jeg var på besøk. Fant jo selvsagt ingenting, men det var ikke noe særlig hyggelig for den gamle mora mi. Ingen papirer denne gangen heller. Tok også PCen min, kun fordi Tor Browser var innstallert. Fikk den tilbake 3-4 måneder senere med noe "monitor" opplegg lagt inn og en skjerm som var praktisk talt ødelagt. De fant ingenting, men likevel holdt igjen pcen såpass lenge, la inn spionprogramvare, og skjermen må skiftes.

Hva er formålet til politiet når de holder på slik?