View Single Post
Sitat av Dudew8 Vis innlegg
Pfft, jeg røyka veldig mye før og til tider daglig, etter en stund ble jeg lei av å være fjern hele tiden så jeg slutta bare...

må sies at forrige nyttårsaften fyrte jeg med gode venner, men det betyr fortsatt ikke at jeg er avhengig.

det er ikke avhengighet det kommer an på det er selvkontroll.
Vis hele sitatet...
Såklart kan man bli avhengig, med dette kommer ann på personen. cannabis er psykisk avhengighetsskapende, hvis du blir lei og ikke vill røyke så får du ikke abstinenser såvidt jeg her skjønt


Sitat av Dudew8 Vis innlegg
du gjør ikke noe du ikke vil, vil du slutte så gjør du det.

disse abstinensene går over fort og i mellomtiden kommer det an på selvkontrollen til hver enkelte, Abstinenser er ikke nikotin/koffein osv..

det er ingen stoff i planten som er bevist at den er avhengighetsskapende, om det gjør det så er du velkommen til å henvise meg til forskningsrapporten
Vis hele sitatet...
Så du sier at hvis man er avhengig av noe så er det bare og slutte? Det er ikke barebare og slutte hvis man er fysisk eller psykisk avhengig av noe, hvis du elsker cannabis og elsker og være fjern og føler at du MÅ røyke hver dag fordi du har så lyst. da kan jeg love deg at det ikke er like enkelt og bare slutte.

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Så at folk kaldsvetter om natter, er irritable og sliter med søvn er bare placebo? Greit nok, det er psykisk, men det finnes fortsatt.
Vis hele sitatet...
Psykiske abstinenser er ikke og spøke med, jeg har vert avhengig av brus/godteri osv. og merket at jeg måtte spise noe hele tiden. Det var jævlig ubehagelig og slutte/trappe ned, jeg merker de enda(rundt et år siden jeg trappet kraftig ned nå.). Så jeg kan fårestille meg at det kan være helt forjævlig med psykiske abstinenser på noe litt sterkere.
Sist endret av StålSkuff; 13. april 2012 kl. 15:24.