View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av QueenB Vis innlegg
Nei, dialogen er ikke åpen. Jeg har tidligere «avslørt» dette, og vi hadde da en dialog om det hvor jeg sa hva jeg visste, og han var enig i at ting gikk feil vei. Etter dette var det bra en stund, og det er vel tilsynelatende bra nå også. Han vet ikke at jeg vet, og tror han gjør en god jobb med å skjule det. (Han jobber hardt for å skjule det nå merker jeg).

Jeg moraliserer ikke, men jeg har sagt til ham at dette påvirker jo fremtiden vår sammen. Vi har felles tanker om fremtiden (bolig, barn, hund, standardpakka), og det går jo ikke når han tar opp kredittkortgjeld, ruser seg i økende grad, står i fare for å miste jobben, og lyver for meg om hvor han er/hva han gjør, og attpåtil later som alt går bra.

Tidligere var jeg ikke ukjent for å ta meg en fest, men ønsket/behovet for å både drikke og ruse meg har forsvunnet helt når jeg ser hvordan situasjonen er.

Vi prater sammen og er enige om hvordan ting skal være, hva vi ønsker for fremtiden etc, men han gjør alle disse tingene «bak min rygg» - og det gjør det utfordrende.
Vis hele sitatet...
Helt ærlig virker det som du allerede har svaret for hva du bør gjøre her selv.

Like greit å få det overstått.