View Single Post
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hei,

jeg driver med mye rart, og nylig ble jeg med på utviklingsteamet for Tiny Rocket Lab; som er et enkelt SEO-verktøy for å overvåke Google-plasseringer.

Hva betyr dette? Vel, med Tiny Rocket Lab kan du taste inn adressen til nettsiden, bloggen eller nettbutikken din, og så legge inn masse søkeord. Appen overvåker deretter plasseringen til disse søkeordene i Google for deg, sånn at du kan måle om du går opp eller ned i Google sitt søkeresultat.

Dette er veldig nyttig for alle som er opptatt av trafikk fra Google til nettsidene sine. Driver du nettbutikk for salg av klær, så kan du f.eks. legge inn søkeordet "klesbutikk på nettet", og så overvåker appen plasseringen din i Google for denne søkefrasen.

Tiny lanseres nå i Norge, med fokus på veldig sterke norske private proxies for crawling av søkeresultater. Kort fortalt betyr dette at selve søkeplasseringene blir veldig nøyaktige.

I den forbindelse trenger vi noen betatestere, som kan hjelpe til med å teste verktøyet og komme med innspill til hvordan det kan gjøres bedre. Du skal selvfølgelig ikke jobbe gratis; hvis du signer opp med kodeord BETATESTER, så får du gratis overvåking av 100 keywords i 3 måneder (vi må legge inn dette manuelt foreløpig, så det tar 1-2 dager å fikse dette)

Dette er hva jeg gjerne vil ha tilbake:
  • hvordan oppleves appen?
  • er den lett å bruke?
  • stemmer resultatene du får opp?
  • er det noe ellers som burde endres?