View Single Post
Til alle som skriver nøtter, ikke gjør det hvertfall. Nøtter er sunt, men det er veldig mange kalorier i det, og som du sa, du spiller mye. Mye spilling = lite bevegelse. Lite mosjon + høyt kaloriinntak = fedme. Så om du sitter der og knasker nøtter hele dagen vil du fort innse at du legger på deg. Om dette er noe du ikke bryr deg om, så værsegod! Men jeg kan anbefale sukkerfri drops og kjærligheter som du kan kjøpe på "alternative" butikker. Der man kan kjøpe økologiske produkter og den slags. Ellers kan du jo kanskje slå ihjel den vanen å alltid måtte ha noe godt når du gamer? Jeg har hatt en slik en selv skjønner du. Hver gang jeg ventet på respawn i f.eks. TF2, ville jeg ta en god slurk med brus eller lignende. Det ble om til en vane, så selv om jeg ikke var tørst i det heletatt tok jeg en slurk på respawn... Nesten som en automatisk ting. Jaja, prøv dette eller evt. prøv deg på annen frukt? Anbefaler sterkt annanas, fersken, moreller, appelsin, banan osv. Man dør jo ikke av å prøve, vet du Uansett, lykke til!

- Serenity