View Single Post
Trådstarter
57
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg blir spurt om legg vær bidige gang Meny leverer øl på døra mi. Jeg er 58 år altså!

I butikken spør dem aldri.
Vis hele sitatet...
Var dette kødd eller er det sant?

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Drøyt at det har blitt så mye diskusjon på grunn av en butikkansatt som gjør jobben sin.

Har selv jobbet i flere typer butikker, i kasse, og ikke faen om jeg kjenner igjen trynet på alle som handler der en gang i blant eller til og med daglig.

Du sier selv at du ikke er store karen, har dårlig skjeggvekst og begrunner med klesstil, noe som får meg til å tenke at du kler deg i baggy t-skjorter og caps. Har du på deg hetta på hoodien også eller? Da er hvertfall ikke lett å kjenne deg igjen.

Hva med å ta en titt på seg selv og ikke den "maktkåte" butikkansatte?
Kle deg litt voksent. Du vet, slik de fleste voksne gjør.

Og koster det deg virkelig så jævlig mye i både tid og selvfølelse å vise legitimasjon når du handler pils?



Represalier insinuerer at den ansatte vil bli straffet.
Man blir ikke straffet når man får ros av sjefen for å legge, slik at butikken unngår bøter og prikker osv.



TS sin tid er jo så j æ v l i g viktig at dette kan han umulig ha tid til.
Vis hele sitatet...
Du kjenner igjen sliten og kjørt jævel med flere tattoo på begge sider av ansikte som kommer innom omtrent daglig. Ikke kom her å fortell meg at du ikke husker han. Noen kunder husker du bare. Denne jævern drev på slik fordi han kunne.
Sist endret av mendez; 9. april 2021 kl. 18:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.