View Single Post
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg forbanner meg ganske enkelt over at noen kommer brautende og kjekker seg ved å sparke folk som allerede ligger nede.
Istedenfor å rapportere innlegget ditt, da det simpelten ikke var grunnlag i regelverket for det, usmakelig som det var, bestemte jeg meg heller for å sparke tilbake på trådstarters vegne da jeg satt med morgenkaffen på jobb og formelig ristet av raseri etter å ha sett deg ende opp i denne tråden på slutten av nok en egotrip her på huset.

Med det sagt så har jeg tatt din side og rapportert flere innlegg i dine tråder i det siste der jeg opplever at andre brukere, hovedsaklig anonyme feiginger, gjør det samme mot deg når du er langt nede og tydelig gir uttrykk for dette.
Dette var triggeren som fikk meg til å svare på den måten jeg gjorde.
Vis hele sitatet...
Da skjønner jeg bedre.

Forstår at det var en unødvendig og irrelevant del av mitt tilsvar. Dette beklager jeg. Det var heller ikke myntet på TS personlig, men det er en nyanse ingen andre enn jeg selv kunne vite om. Skal prøve å tenne meg litt mer om.

Forøvrig venter jeg fortsatt på svar ang hvem som til vanlig er å finne på rommet til TS. Dette er imo det avgjørende spørsmålet - i hvilken grad det kan sannsynliggjøres at substansene kom med den sovende rusbrukeren.

Om det var flere fra miljøet innom samme dag, ville jeg eksempelvis vurdere sjansen for å bli renvasket med bedre advokat og en anke, om det er mulig.

Tillegg - mener selvsagt rommet TS snakker om, ikke rommet han bor i selv
Sist endret av Tøffetom; 29. mars 2021 kl. 11:48.