View Single Post
Jeg tenker som så at hvis det er noe Freak.no lærte meg siden jeg ble aktiv igjen i 2019 så var det å forsøksvis i hvert fall, kvitte meg med mine resterende edgelordisms. Det er jeg faktisk evig takknemlig for, for her er det mange kloke hoder og mange debattanter som kan kunsten å matche sylskarp tunge med kunnskap, forståelse og ja faktisk, empati. Men med det sagt, jeg er en ganske rett på/direkte kar (har mye med hvordan jeg ble oppdratt å gjøre også) men jeg prøver etter beste evne å unngå å gå over i krasshet med mindre det er høyst nødvendig, mot rasister osv. Men jeg prøver i hvert fall, så langt det lar seg gjøre å forstå motdebatanten min og ikke tolke vedkommende i verste mening, men samtidig så mener jeg det må være lov å si i fra hvis motpartens mening er så far off at sugar coating ikke strekker til.



Idiot, taper o.l er ikke min stil å bruke anyways og jeg har ikke tenkt til å starte med det nå heller. En slags fun fact er at jeg registrerer, om ikke annet at jeg får langt flere KP når jeg ikke kjører en fullt så diplomatisk linje. Hva det sier om meg eller om bruket vites ikke, men det er om ikke annet kult å se folk liker det jeg skriver når skrivestil og retorikk matcher hvordan jeg ville formulert meg muntlig som best.