View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Du er 17 år? Vær så snill og ikke begi deg ut på en vei du fort ikke kan snu tilbake fra, jeg sier med all kjærlighet at du burde ta vare på deg selv og ikke begå forbrytelser du kan se tilbake på når frontal-lappen din er ferdig utviklet med ett bittert og ønskefullt headspace.

Ta vare på deg selv, det gjør meg vondt å lese det her.. virkelig. du tror kanskje du gjør samfunnet en tjeneste men det er langt ifra en tjeneste når du selv blir en økonomisk belastning og en direkte fare for resten av samfunnet. PM meg om du trenger noen å snakke med ang. traumer, det her høres ut som noe som du allerede nå angrer på i ettertid.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig og glad for det Jokkerella skriver her. At du allerede som 17 åring iskaldt driver å juler opp og raner folk gjør deg ikke godt. Det er slikt man utvikler dyssosial personlighetsforstyrrelse og sosiopati av, nettopp pga det blir hjernens måte å håndtere traumene, angeren og minnene på. Om du ikke allerede har en slik personlighetsforstyrrelse kommer du til å utvikle det om du fortsetter i dette sporet og du står også i fare for å utvikle PTSD og ende opp som et nervevrak når du blir voksen.