View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.. ehh, dette er kanskje en rar forespørsel, lang historie kort, vi brøt oss inn hos en serie-pedofil, vi har lest en dom om han, så vi banket han og stjelte med oss noe i en bag og stakk derfra. Men jeg sliter med å sove om dagen, fordi jeg er usikker på om vanlige latex-hansker (ja samme som en kondom ellernoe, de hvite eller blå hanskene)

Kan politiet finne fingeravtrykk av slike hansker eller vil det imellom skjule det? Skulle kanskje brukt mer solide hansker .....

Tror jeg har fått traumer av det og??? Våkner om natta og drømmer han enten er i huset eller kommer med pistol mot meg...eller at politiet banker på hjemme (bor hos foreldre)... finnes det noe man kan bruke mot slik angst? Som vil dempe den eller fjerne drømmene??

Takk for svar
-Dritnervøs gutt
17 år
Vis hele sitatet...
Benzo fjerner angsten, å tror ikke du blir tatt. Og som sagt dere banket han opp dere drepte han liksom ikke. Var det planlagt?

Om du blir tatt kan du forvente 1år straff ikke noe mere, som sagt han var pedofil tror dommeren demper straffen litt når han hører det. Og jævla bra gjort få sånne svin ut av samfunnet.

Og du er under 18 så tror ikke straffen blir så ille (men du blir sikkert ikke tatt)
Sist endret av vet_ikke_jeg; 1. november 2020 kl. 16:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.