View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Stiller meg ikke kritisk til en mekaniker som det heter eller en vaktmester om hvordan en mopper gulvet, men når det kommer til 'informasjon' gitt av noen som ikke har referert til en eneste kilde her inne på freak.no så kommer jeg til å be om kilder.
Vis hele sitatet...
Det er veldig bra at du er kritisk til informasjon. Jeg tror flere med meg rett og slett ikke forstår hva det er du vil ha kilder på.

Du sier du stoler på fagfolk. Spørsmålet er om vi ville tatt vaksinen hvis helsemyndighetene og en samlet ekspertise av nettopp fagfolk anbefaler det. Da er svaret ja. Hvis Aluminiumfluorid, som kanskje er den stødigste freakkjemikeren jeg vet om, hadde kommet med en vaksine han selv gikk personlig god for - da hadde svaret vært et rungende nei.

Vi sier altså ikke at vaksinen er trygg, det forstår jeg at du trenger kilder på. Vi sier at dersom vaksineeksperter sier at den er trygg så bør man ta den. Det forstår jeg ikke at du trenger kilder på. Det blir litt som å si at jeg skal gi deg kilder på at du bør bytte bremser hvis mekanikeren sier det. Kilden er mekanikeren.
Sist endret av *pi; 25. oktober 2020 kl. 06:53.