View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det spørs helst på konteksten. Før hadde jeg bare venner og bekjente som drev med rus og da var det ikke noe problem å snakke om, men det kunne aldri falt meg inn å confesse til en kollega eller noe. Har stussa når andre venner tilfeldigvis møter kollegaer på byen og spør om de skal bli med å ta en joint og det er en gamble med uviss risikofaktor. Ene tilfellet tysta faktisk til sjefen og det ble masse drama om anklager Vs falske anklager og dårlig arbeidsmiljø, andre ganger har de røyka sammen men man kjenner det vel litt på typen person andre er.

Sånn generelt er det ikke noe jeg syns er andre sin biz, med mindre man er misbruker i den grad at man må rope om hjelp.

Har data damer før og sagt det etter en stund og det har slått begge veier så stort sett gått i likesinnede damer fra samme miljø som meg jeg har endt opp med. Med åra har jeg skjerpa meg og er bevisst på at jeg vil ha en rusfri dame så da har jeg valgt å slutte med rus selv også. Det går drit bra på damefronten etter jeg ble rusfri og jeg forteller heller ikke om at jeg har vært bruker/misbruker. Syns egentlig folk som flagger med det i stolhet er litt teite..