View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Jeg vet bare om hvordan det er i områdene rundt oslo men jeg kan jo dele uansett.

Her har vi sånne bokser på butikkene der folk kan legge div ting i gjerne sortert i batterier lyspærer også diverse. masse fett i den med diverse!
Også på de fleste gjenvinnings stasjoner her så bruker de containere som på dette bildet til el-avfall https://imgur.com/a/PigVZq8 og dørene på sidene er ofte ikke låst..
sånne containere er også ofte bare et mellomlager og hovedlageret er ofte inne i garasje bygg eller lignende og er ofte lettere å komme inn i.
også har vi sånn ordning på el-avfall for husholdning her der alle adresser får en "rød boks" til hovedsaklig farlig avfall, men folk stapper dette med masse fet elektronik og tilogmed setter mange den ved siden av søppelkassen sin selvom det ikke blir hentet der.

Masse fett bak elkjøp og sånt også, og de bruker antageligvis samme containere til å låse inn ting som jeg linket tidligere og det er ofte side dører ikke er låst. men her er det ofte veldig strengt og mye vakthold så ville prøvd andre ting først.