View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg anser deg som veldig opplyst innenfor mange emner, og spesielt dette her. Men likevel vil jeg anbefale deg å se dokumentaren Drugs Inc : Ketamine fra National Geographic Channel. Der får du relativt god innsikt i fra alle parter. Som det allerede er nevnt i denne tråden kan ketamin i små doser virke mildt, trippy, euforisk og dermed et alternativ til Ecstasy. I medium doser vil til gå i "slow motion", man blir frakoblet fra omgivelsene og kordinasjonen blir svært svekket. Dermed blir det vanskelig å bevege seg. I store doser vil det være vanskelig å gjøre noe som helst, og det passer naturlig nok ikke på f.eks arrangementer som raves.
Vis hele sitatet...
Men det er jo det som er poenget da, i denne tråden diskuterer man dissasosiativer, altså i de dosene du snakker om som passer til fest, er det jo ikke dissasosiativt.
Så da er det jo en helt annen diskusjon, ihvertfall det jeg mente, og antar også Fetter, at så snart dosen er så stor at det blir dissasosiativt så blir det ikke nødvendigvis så gøy/givende å ta på fest/rave.