View Single Post
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Vel ikke direkte hektet, men alt jeg tenker på når jeg er på trening er å komme hjem å ta dosen min, føler livskvaliteten min er på topp mens jeg er under effekt av det, og det varer en hel dag for meg (12 timer+)

Men jeg er veldig sterk mentalt, var tidligere avhengi av Imovane og Stilnoct, måtte ha 5 Imovane for å klare å sove, kom meg ut av det med 3 dager uten søvn, gikk cold turkey.
Har hørt at det er lettere å bli avhengi av benzo enn opiater, så føler meg litt trygg at jeg klarer å slutte den dagen det gir meg problemer istedet for rus.
Vis hele sitatet...
Hahaha, at du liksom skulle klare og slutte med sub etter bruk i noen uker kanskje en mnd. Kan du faen meg bare glemme.


Jeg har selv gått konstant på subutex i noen mnd nå, skulle prøve og stoppe såkalat "Cold turkey" Og dette var bare etter en 2 og en halv uke, kanskje 3 uker max. Jeg gikk nå hele dagen fra morgen av med en helvettes konstant svette fy faen så svett jeg var hele tiden men hadde ikke smerter da.

Senere utpå kveld/natten ca 11-12 tiden, skulle jeg legge meg i sofaen rett ved vinduet på hvitt gap, hjalp som pokker fo svetten sin del og ligge der uten teppe.

Men så gikk det noen timer i fra 11-12, den var da kanskje 2-3 på natten hadde bare ligget i halv koma fra jeg la meg da, og pluttselig kom de inni hælvete intense mage smertene åhh fy faen det er ubeskrivelig hvordan det reiv og røsket i magen min.


Skulle prøve og legge meg på den mest behagelige siden "venstre siden", alt ble bare verre da, så måtte nøye meg med og ligge på høyre siden i sofaen da føltes det som smertene ble litt bedre men BARE LITT, og det var så sinnsykt vondt. Da kl nærmet seg 8-9 på morgenen, ringte jeg kompisen min han måtte komme umiddelbart og supplere meg med dritt subutex.

Han kom ca en halv time senere, og jeg satt det intravenøst i venstre arm, ALLE smerter who0Oooops borte kjente ikke et eneste tegn til svetting eller noen ting.

Livet ble pluttselig perfect. Nå har jeg drevet på slikt som dette og jeg tør ikke og stoppe nå, jeg må ha subutex konstant eller annet minus. For og unngå smerter som nesten fører meg til sevmord eller annet. Prøvde faktisk og kutte ned på abstinensene en gang med 100mg Sobril nyttet ikke i det hele tatt, så jeg må ha subutex every day, that's life!

Det er ikke som spess deilig nå for tiden for og si det sånn, får ofte rus men uansett penge bruken og små abstiser hær og dær når du ikke har råd til dopet ditt. Jævlig! Men deilig rus må si meg enig dær men er det verdt det? Det får være opp til hver enkelt. Beklager rotete innlegg har extra stor dose subutex, og tok en liten jonas i tillegg så ja =)
Sist endret av rivo2MG; 22. mai 2012 kl. 00:29.