View Single Post
Sitat av okbrukernavn Vis innlegg
Jeg synes det er veldig selektivt sinne folk viser. Omtrent ALT annet er jo ok for fotballfans. De sinnssyke lønningene, kampbilletter vanlige folk knapt har råd til i en tid med økonomisk usikkerhet, arrangementer som har hatt mange av de samme problemene det nå vises til. Og hvorfor ikke boikotte smarttelefoner med tanke på forholdene som ligger til grunn for dem?
Men når det er sagt, Qatar skulle aldri fått VM. Åpenbart pga arbeiderdødsfallene, men også at det er et land med to millioner innbyggere, mens VM vanligvis går til land med 50+ millioner innbyggere, land med fotballkultur.
Jeg synes det er greit at FIFA kritiseres, men hvorfor slipper Premier League og UEFA alltid unna kritikk? Det er litt som med superligaen, folk ble rasende, noe jeg forstår, men nå blir jo nye Champions League veldig likt superligaideen, men folk er helt tause. Det virker som om folk er veldig selektive i harmen sin.
Vis hele sitatet...
At noen har høye lønninginger er ikke brudd på menneskerettigheter, og gjør ikke at andre tjener mindre.

Det er ingen som kritiserer Metallica fordi de hadde flere lyttere enn Aqua...