View Single Post
Trådstarter
36
Sitat av eXplode Vis innlegg
Er du ikke hypp på å få inn ny leietaker etter deg asap, så du slipper dobbel husleie lenger enn nødvendig? Vinn vinn? Ta det i beste mening… alt!
Vis hele sitatet...
Tro meg, vi har allerede sagt opp så det skjer ikke. Har fått oss nytt sted å bo også via noen i familie, så trenger ikke denne kuk huseierens lovord og referanser.

Det jeg derimot lurer på er om han kan ta oss på at vi sier det som det er hvis noen spørr om husets tilstand. Vi får redusert husleie siste mnd vi bor her så det er forsåvidt greit for oss å slippe folk inn til visning. Det er huseier som kommuniserer med disse folkene så vi vet ikke hvor mange som evnt kommer eller når annet enn at han varsler på forhånd så vi får mulighet til å shine opp.

Hvis noen spørr om området er rolig og hvordan naboene er når jeg vet at det bor en nisse rett ved siden av som er nærmest utilregnelig, har uanmeldte fester i helgen og tar seg gjerne en fest natt til mandag også. Så vil vi jo gjerne svare ærlig på det.

Hvis huseier ender opp med å ikke finne nye leieboere til vi flytter og han får nei takk fra alle han kommuniserer med med begrunnelse at vi sa at vi mistrives, kan det får konsekvenser for oss?

Og ja vi kan som dere sier bare slippe folk inn og vente utenfor. Men sjansen er jo likevel stor for at de som kommer for å se potensiell ny leilighet har er spm eller to til oss som bor der nå da..