View Single Post
Vet ikke om den har sensor.. Har 3 ledninger ut, skal legge ut bilde snart.

Planen var og lage en innstilling så gjør at den bare kjører 6km/t eller under. Slik at jeg "lovlig" kan kjøre denne til en plass og kjøre. Deretter tilbake til normalen. Tenkte spesielt grus-stier i skog og slikt. Så aks, er nåkk mer prioritert en fart. Har hørt fra han jeg kjøpte motorene av at de har peak på 3kw.

Hvordan kobler du 2 kontrollere til samme håndgass?

Og til pris, så ønsker jeg ikke og komme for høyt. Aller først må jeg vente litt får og se hvor mange batterier og slikt jeg får tak i. Tenkte selv rundt 1000kr - 1500kr, men kan høyne om det blir vanskelig eller om jeg tjener godt på det..

Er alt i alt veldig nybegynner på dette. Så må bare få meg til realitet om jeg er ute og kjører..

Takk :-)

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Har motorene sensorer slik at controllerne får feedback på timing? Om ikke så har du to valg. Enten kjører du sensor less eller så monterer du sensorer. Personlig så liker jeg hall sensorer fordi de gir myk take off og lettere kontrollerbar gassrespons på feks trange steder eller i skog og mark.
Vis hele sitatet...
Har ingen ide om hva alt er..
Kansje sensor?

http://c4.staticflickr.com/8/7723/17089682260_190dd7a366_z.jpg
Sist endret av hva som helst; 26. april 2015 kl. 17:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.