Tråd: Blitzhuset
View Single Post
Sitat av fetter Vis innlegg


Noen gang hørt om Bellona? For ikke å snakke om de utallige prosjektene som har hjulpet yngre og vanskeligstilte i Norge i mange år. Blitz i seg selv har ikke gjort noen ting, men menneskene som har møttes der opp igjennom årene har skapt utrolig mye bra.
Vis hele sitatet...
Bellona og blitz er to vidt forskjellige ting. At en blitzer eller to har vært aktiv betyr egentlig ingen ting for Blitz sitt renome som helhet(som var mitt poeng)


Blitz sørget nærmest egenhendig for å begrense, nærmest fjerne, et stadig voksende, voldelig ny-nazistisk miljø.
Vis hele sitatet...
Nei, det var det politiet som gjorde. Blitz på en annen side kom med kloke utsagn sånn som "vi skal ta gatene tilbake" noe som betydde voldelige aksjoner når ny-nazister skulle holde lovlige demonstrasjoner. Jeg forstår at du forsvarer underbygging av demokratiet og rettigheter siden du sympatiserer med blitz.

Når du begynner å rable om Lillevolden som en form for "leder" for en "organisasjon" med anarkistisk ungdom fremstår du bare som en desillusjonert konspirasjonsteoretiker. Makan til fjas
Vis hele sitatet...
Den ungdommen er ikke anarkistisk. De vet ikke en gang hva det er. Anarkisme
er så pro-kapitalistisk som det er mulig å komme. Jeg hadde ikke forventet at du skulle komme med fornuftige argumenter, og der tok jeg rett som vanlig. Blitzere og deres sympatisører er forbausende lette og forutse.