Tråd: Blitzhuset
View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
De eksisterer som sagt fortsatt. Møter de stadig på demo, men har lite til ingen tilknytting til de ellers. Voldelig demonstrasjoner er ikke noe man i utgangspunktet går inn for og etter at nazipakket ble jaga fra Metal Tattoo så har ikke jeg fått med meg noe voldsbruk.
Har stort sett bare positive erfaringer med blitz, men de kan ha litt vel spisse albuer til tider.
Vis hele sitatet...

Merkelig hvordan Blitzx gir seg selv rett til å "jage" folk når de foreksempel har offentlige møter eller demonstrasjoner.

"vi vil ikke ha fascister i gatene, derfor fjerner vi deres demokratiske rett til å samles og demonstrere"

Blitzere er hjernedøde.

Sitat av Bluescreen Vis innlegg
"anarkist/ punk "gnisten" brent helt ut?
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne presisere for de som ikke vet dette, men Blitz har ingen ting med anarkisme å gjøre. Anarkisme er helt ytterst til høyre på det politiske kartet. Det motsatte av kommunisme. Anarki er et samfunn uten noe stat overhodet, sosialisme er for en sterk og dominerende stat.

To motpoler, men siden Blitz bare består av han gammern med langt hår og uvitende ungdom kan man ikke forvente annet. Det er en grunn til at Blitz er en ungdomsorganisasjon, fordi folk får litt mer mellom øra når de blir eldre.