View Single Post
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Robol - Jo , skjønner jo hva du mener.
Men skal man diskutere innholdet i en video er det jo en fordel at folk har sett den.
Det blir litt som en som sitter ved pc'n og skal fortelle om en youtube video i stedet for å bare kjøre videoen.
Håper du også ser den siden av saken at det er mange som rett og slett ikke tør å poste ting på forumet her, pga måten man blir sablet ned på. Det oppleves som jeg trenger barneskolen på nytt etter å postet en link til en artikkel fra nrk som omhandler temaet.

Skjønner biten med at folk her ønsker seriøse debatter, men når man allerede har problemer med tittelen, Tror du på Bob Lazar , burde man kanskje heller holde seg unne tråden.

Vidarlo.
Nå var det veldig viktig for sky og deg at jeg la frem hva jeg trudde for å oppetholde min troverdiget.
Og som du selv sier er det ikke et ja, nei spørsmål , derfor oppgave jeg svar på spørsmålene i %.

Grunnen til at det hadde vært interessant å vite hva du mener om David Fravor er at det virker som du mener det han kommer med er bullshitt. I så fall må det være en grunn til at han kommer med bull. Hva tenker du det er ?
Vis hele sitatet...
Sorry for å butt'e inn sånn ut av det blå, men det jeg tror er problemet her er at dere snakker om 2 forskjellige ting.. For meg, virker det som at du har bestemt deg for at det man ser på den lille snutten som ble filmet mens de var ute på øvelse er et objekt, mens jeg er ikke sikker på at vidarlo en gang erkjenner videoen som ekte.

Og når du da vil diskutere ting som, dette objektet kom ut av videovinkel raskere enn hva noe teknologi vi har eller hvordan vil du forklare at det blokkerer målinger som normalt sett ikke er mulig, så er vidarlo mer der at, hva legger du til grunne for at det ikke er pedro på 14 år som har lagd den videoen i paint..

Bare mine 2 øre altså og kan seff være langt ute å kjøre, ville ikke vært første gang