View Single Post
Kaizen's Avatar
Trådstarter
685
Ja , jeg ser at oppfattet som jeg tror på Aliens når jeg skriver:

Synes det er ganske overbevisende når teknologien han (Bob Lazar) beskrev for 30 år siden ser helt lik ut som de ufo videoene som pentagon har releasa.

Dette er den første posten i tråden her, og ja , jeg hadde akurat sett Gimball når jeg opprettet tråden og synes fortsatt at det litt merkelig at det han beskrev for 30 år siden er det man ser i denne videoen. Også dro jeg litt ekstra på for å få litt fart i tråden her.

Tror jeg på historien til Bob ? Nei , gjør vel ikke det. Han har ganske mange ting som taler hans historie , men er det sannsynlig. Neppe.

Tror jeg på Davi Travor ? Det var faktisk 4 øyenvitner, og lite som tilsier at historien han forteller ikke skulle være sann. Ja , jeg tror på alt som blir sagt. Ser dette som mer logisk en at han er utsending fra Pentagon for å villede, eller at han gjør dette for å tjene penger.
Er dette alien tech ? Neppe. Men hva ellers er det ? Paralex , lite trulig siden flyene var på flere sider. Naturlig fenomen ala det i hessdalen ? Neppe , ikke slik det beveger seg.

Men å avfeie dette som det er noe som man er tullete,eller blir tullete, om man gidder å bruke tid på synes jeg blir helt feil.
Hvorfor er det sånn at det må kritiseres fordi jeg hinter til at alien finnes? (Holdning)

Jeg har ikke behov for å rette opp noe inntrykk. Mulig det er du som burde gjøre det. (Hinter til tråder som ble slettet her i natt)

Spele indignert.
Det er ikke noe jeg spiller. Jeg blir faktisk oppgitt over holdningen deres.

Tror jeg dette på videoene er aliens ?
Det blir liksom ikke et ja nei spørsmål for meg. Jeg vet desverre ikke mer en at jeg kan si 20% til aliens og 80% til andre forklaringer.
Akurat nå har jeg ingen andre forklaringer jeg heller mot, derfor er aliens såpass høyt.

Det kan jo eventuelt endre seg om det kommer noe mer spennede info fremover. Som også var min tanke bak denne tråden.