View Single Post
Sky
Sky's Avatar
DonorModerator
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Hvorfor skal jeg trenge å redegjøre for om jeg ønsker å tilegne meg kunnskap. Har ikke møtt på mange(Det finnes noen) som ikke ønsker å tilegne seg kunnskap. Dagdrømme, det sluttet jeg med i skole alder.
Vis hele sitatet...
Fordi tråden din har navn ved "Tror du på Bob Lazar?", og du nevner at du synes han er overbevisende. I tillegg spør du om debunking av videoer av påståtte observasjoner av UFOer, hvor det ligger litt i kortene at det som skal forsøkes debunkes er at det er faktiske uidentifiserte objekter fra det ytre rom. Kombinerer man dette med det faktum at Bob Lazar tror disse tingene faktisk er utenomjordiske, så blir innlegget til myoxo relevant.

Du ser ut til å søke bekreftelse på at forklaringen på disse fenomenene er utenomjordiske vesener. Tror du virkelig dette er den beste forklaringen? Hvis svaret på dette er nei, noe alt i denne tråden tyder på at det ikke er, så har du ikke noe uoppgjort med hverken myoxo, vidarlo, aluminiumfluorid, meg eller andre som forsøker å sensurere her.

Poenget er at ingenting tyder på at dette er faktiske besøk av aliens! Det kan muligens være interessant å diskutere hva som forårsaker slike observasjoner for de inklinerte, men du har klart å vinkle hele tråden slik at det for oss som hopper inn virker som det er fullstendig uinteressant, og at det vi snakker om her jo selvsagt er besøk av aliens.

Sitat av Kaizen Vis innlegg
Nå forventer jeg at du gidder å gå tilbake i teksten her og quoter de du mener er irrasjonelt, ufornuftig og ikke vitenskaplig begrunnet.
Vis hele sitatet...
Det er kanskje ikke konkrete påstander du kommer med som folk her steiler på, men mer den generelle holdningen og tilnærmingen din i tråden. Dette kommer som nevnt over av vinklingen din. Det fremstår som om du har bestemt deg for konklusjonen og søker bekreftelse på at det er aliens, fremfor at du forholder deg til den fornuftige nullhypotesen om at det overhodet ikke er aliens.


Sitat av Kaizen Vis innlegg
Igjen, her er din oppfatning at jeg ikke forstår noe og heller aldri kommer til å gjøre det. Når jeg er så 'uvitende' at du må helt tilbake til :
Vis hele sitatet...
Nei, myoxo impliserer ikke at du ikke forstår noenting. Han forklarer at du ender opp der dersom du kaster all rasjonalitet, fornuft og vitenskap på sjøen. Med den oppfattede innstillingen din i denne tråden her (som kan være feil, men da må du for fanden rette den opp!) så står du i fare for å gjøre nettopp det.

Så la meg spørre deg nå til slutt: Tror du dette er faktiske aliens, eller er du genuint interessert hva annet enn aliens som forårsaker disse fenomenene?
Sist endret av Sky; 23. mai 2021 kl. 00:40.