View Single Post
Jeg har aldri gjemt noe som har blitt sjekket av bikkje, men jeg har gjemt mye som ikke ble sjekket av bikkje. Jeg kan derfor ikke bekrefte om dette funket for å lure bikkja, men min plan var å lure bikkja og slite den ut, da jeg vet at bikkjer fort blir ukonsentrerte og slitne etter kort tid, basert på hva jeg har lest og sett, men det kan for alt jeg vet være totalt feil.

Uansett, hvis vi antar at bikkjer blir distraherte og ukonsentrerte etter en viss tid, så var i hvert fall min plan den at mine 50g som jeg hadde av gangen i "åpenhet" lå i et glass inni sølvfolie i en boks i et skap på kjøkkenet (jeg bodde i bokollektiv på denne tiden, så å få ransakelse på dette området var ikke umulig, men hakket vanskeligere), og det luktet ingenting for mennesker, noe som var målet mitt. Resten lå i vakuumpakkede pakninger i isolasjonen i taket på loftet.

Som decoy tok jeg dopapirbiter og tørket rundt inne i glasset jeg hadde oppbevart cannabisen, smørte papirbiten godt inn med weedlukt, dermed putta jeg den i noe plast, pakka den i dasspapir og teipet 5 stk av disse rundt omkring, 1 stk i en lampe og resten gjemte jeg under brannslukningsapprater og under skuffer osv. Nøkkelen var å gjemme det nære gulvet så en eventuell bikkje skulle finne det fort, og etter 3-4 falske decoys skulle politiet gå lei og gå etter meg(som holder kjeft) eller gi opp.

Har selv erfart at politiet *lett* gir opp og bare driter i hele saken. De er vanlige mennesker de også, orker de ikke arbeidet så driter de i det. Lager du det vanskelig gidder de forhåpentligvis ikke.