View Single Post
motgift's Avatar
Trådstarter
27
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har aldri sett noen skrive noe som har fått meg til å vurdere å kontakte politiet. Ikke som jeg kan huske, i hvert fall. De lovbruddene som innimellom diskuteres her er ikke akkurat noe å fly i flint for, og stort sett er de ikke umoralske en gang.

Tråden du reagerer på inneholder riktig nok umoralske holdninger, men ingen av eksemplene dine beskriver utførte, pågående eller planlagte lovbrudd. Det er bare meninger. Det er ikke ulovlig å ha drøye meninger.

Vi har ikke inndrilla rutiner for å håndtere noe som ikke er et problem. Folk kommer ikke til freak for å tilstå drap, eller proklamere hellig krig. Vi snakker imidlertid med hverandre hele tiden, så om noe skulle oppstå, så vil det i så fall bli håndtert på en god måte.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Det er en ting til jeg fremdeles er spørrende til. Dette med å skrive
Vær pedofil ødelegg barn og voldta for meg min mening, jeg veksler om dem. Jeg hater barn.
Vis hele sitatet...
Er jo oppfordring til straffbar handling, som er ulovlig. Er ikke dette grunn til å reagere?