View Single Post
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Enig.
Ikke uenig i selve funksjonen, hvis man hadde noe spesielt inkriminerende eller jævlig å skrive så er den jo fin. Problemet er at folk bruker den HELE JÆVLA TIDEN i rusforumene, går ikke an å danne seg et bilde av hvem som er hvem så man får følelsen at man sitter å prater med fremmede hele tiden.
Ikke at jeg kjenner noen personlig her, men man danner jo seg et bilde av folk etterhvert som man prater med de, assosierer et nick/avatarbilde med en personlighet man danner seg i hodet. Man kan da formulere svarene sine litt mer personlig, å vite at den og den tåler mer rett fra levra svar og andre kanskje mer pedagogisk svar. Blir litt mer hjemmekoselig rett å slett.

P.s. jeg har aldri brukt anonymfunksjonen, og jeg har en grow logg med bilder her inne.. mens folk som bare svarer på dosering eller vettug rusbruk føler de må skjule seg
Vis hele sitatet...
Både enig og uenig, du har mange gode poeng, men funksjonen har åpnet for en del tema som ikke hadde vært aktuelt å poste på en etablert bruker.

Sitat av reklame Vis innlegg
Jeg antar denne funksjonen reduserte antall nye brukere med 1 post. Sånn sett ok, men i en ideell verden burde det kanskje vært begrenset til 1-5 mulige innlegg pr år med funksjonen.
Vis hele sitatet...
Det høres noe strengt ut, og det ville potensielt bidratt til flere halvferdige diskusjoner.
Sist endret av DrDeath; 10. november 2023 kl. 22:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.