View Single Post
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Haha, ja og jeg tror tydeligvis jeg er yngre enn jeg er. Det er mer enn 10 år siden min aktive røyking. Hadde en periode som strakk seg over noen år med konstant tåke i heimen.

Over til kinder choko bons. Man fikk faktisk kjøpt disse i egen pose en periode. De var nærmest magiske. Forestiller meg at man får kjøpt dem på tax free eller i utlandet, selv om dette blir litt kinkig nå. Kanskje man får bestilt dem noe sted? Any ways, hvis du googler så ser du posen.

7 søstre var lørdags underholdning når jeg var yngre tror jeg? Husker bruddstykker som Günther og moti som han kalte mora si. Og Kjell Bjarne med med det vi da kalte mongosykkel (vi var unge, dumme og dømmende).

Jeg som har fulgt begge disse seriene trenger ikke se Game of Thrones.

MessTV hadde jeg også mange timer med, enten som bakgrunnsstøy til championship manager 01/02 eller som ren underholdning etter en fyllerangel.

Artig at du nevner alle disse!

Hadde også hang up på all slags Daim. Og lagde mye rar mat som f.eks pannekaker med blåbær og kjøttboller, fiskegrateng med bønne i og sist men ikke minst oppdaget jeg pizza med parmaskinke og parmesanost på denne tida
Vis hele sitatet...


det som kanskje er funny med min bruk her av Game of Thrones som eksempel er at jeg heller ikke har sett det, alle andre bare sier det er så bra. Sorry ass, men fantasy er jeg ferdig med, for ikke å snakke om at navna i serien får meg til å gulpe litt i munnen. Folk sier jeg går glipp av noe men det får så være, når jeg hører folk referere til plottet så synes jeg ikke det høres ut som noe for meg. Men tviler ikke et sekund på at det er bra om man liker sånt fra før av.

Ja, de må da fåes kjøpt på nett om ikke annet, utrolig hvor mye godteri som ikke selges her som kan importeres, kanskje jeg skal google etterpå for å sjekke, hadde vært en trip down memory Lane det!